CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012


ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ  ΔΩΜΑΤΙΟΥ
(Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες πριν την ανακαίνιση)

 Παλιό μπουφεδάκι και καθρέφτης που το έφτιαξα με decoupage



 Έραψα νέα κουρτίνα για την μπαλκονόπορτα


και ρόμαν για το παράθυρο



Με το ύφασμα της κουρτίνας άλλαξα το ύφασμα από το κεφαλάρι 
του κρεβατιού και έραψα παπλωματάκι από κομμάτια δειγμάτων κουρτίνας


΄Αλλαξα το ύφασμα της παλιάς πολυθρόνας

Με το ύφασμα της κουρτίνας που μου έμεινε έραψα κάλυμμα για την
τροχήλατη καρέκλα του γραφείου μου

2 σχόλια:

  1. Καλή προσπάθεια Φιλάνθη μου. Αν θέλεις μπες στη σελίδα μας για να πάρεις ιδέες. www.marapapado.blogspot.gr
    Πάντοτε μας συγκινούν οι άνθρωποι που προσπαθούν… κάπως έτσι ξεκινήσαμε και μείς. Καλές εμπνεύσεις και δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως πολύ όμορφο αποτέλεσμα Φιλάνθη! Σημασία έχει να φτιάχνουμε τον χώρο μας με τέτοιο τρόπο που να νοιωθουμε οικεία και ζεστά! Εγώ σκέφτομαι να αλλάξω το κεφαλάρι του κρεβατιού μου για να ανανεωθεί ο χώρος και νομίζω θα καταλήξω σε αυτό https://elitestrom.gr/proionta/krevatia/kefalaria/calm/ τι λέτε?? Γνώμες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή